Pobieranie licencji działa sprawnie. » zobacz jak
Serwer licencji został tak przygotawany, że pracuje wydajnie i z dużym zapasem mocy. Awarie i wyłączenia zdarzają się bardzo rzadko, a wszystkie prace planowe prowadzimy poza godzinami aktywnego użytkowania. Większość użytkowników nigdy nie miała problemów z pobieraniem licencji. Ale to się jednak czasem zdarza. Zawsze wtedy otrzymasz szczegółowy komunikat błędu, stosujący standardowe kody HTTP. » poczytaj w Wikipedii.
Są dwie możliwości: prawdziwy błąd techniczny, który wygląda na przykład tak:
Zwróć uwagę na kod błędu. Będzie to liczba serii 500, najczęściej będzie to błąd 504:
500 błąd programisty, żądanie wyszło i doszło, ale nie można go było zrealizować,
502 błąd bramy, połączenie wyszło, ale nie doszło, czyli jakiś router/switch/serwer po drodze nie pozwala na połączenie,
503 błąd serwera, żądanie doszło, ale serwer jest przeciążony,
504 błąd bramy, połączenie nie wyszło, czyli nie masz połączenia z internetem.
Zdecydowanie częściej błąd jest po stronie klienta i ma numer serii 400, najczęściej 404:
401 brak autoryzacji,
402 licencja zablokowana, najczęściej z braku płatności,
403 dostęp zablokowany,
404 nie ma takiej licencji dla podanej pary e-mail i PIN,
406 licencja zablokowana albo wygasła,
409 konflikt danych,
410 licencja już nieważna,
412 zapytanie nie powiodło się,
423 licencja zablokowana,
451 licencja zablokowana z przyczyn prawnych.
Najczęstszy błąd to 404. Oznacza on, że źle podałeś parę e-mail + PIN.
Albo zrobiłeś literówkę, albo licencja ma inny e-mail albo PIN, albo ta licencja jeszcze nie została udostępniona.
Brzęczyszczykiewicz też nie od razu aktywował swoją licencję. » przeczytaj więcej
Większość klientów jednak otrzymuje pozytywną odpowiedź serii 200, której nie trzeba pokazywać na ekranie:
201 licencja aktywowana pozytywnie,
202 licencja ważna i aktywna,
204 licencja ważna, ale odpowiedź nieautorytatywna.
Wyjątkiem jest kod 200 - oznacza on, że serwer zamiast licencji zwrócił jakiś komunikat.
Z reguły taka sytuacja występuje, jeśli korzystasz ze starszej wersji programu, która nie obsługuje aktualnego protokołu.
W takiej sytuacji najpierw zaktualizuj swoją aplikację, a potem zacznij od nowa.
2020-07-22
System sprzedaży i obsługa klienta - partial copyright © Studio JZK sp. z o.o. 2012-2021
Partial copyright © JZK24 sp. z o.o. © 2019-2021 ·
JZK® © Studio JZK programy komputerowe Jarosław Knypl, © 1992-2021 ·
Druczek® © Studio JZK programy komputerowe Jarosław Knypl, © 1998-2021 ·
Fakturzysta® © Studio JZK programy komputerowe Jarosław Knypl, © 2000-2021 ·
Lecturo © JZK24 sp. z o.o. © 2020 ·
Facturo © JZK24 sp. z o.o. © 2020 ·
Vecturo © JZK24 sp. z o.o. © 2020 ·
PRZYJAZDY.PL Partial © Open Street Map contributors CC-BY-SA. Partial © Mapbox.
JZK®, Druczek®, Fakturzysta® są zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jeśli nie podano inaczej, wszystkie dane osób, firm, przedmiotów i zwierząt są fikcyjne, służą wyłącznie ilustracji. Wyjątkiem są referencje, gdzie umieszczono dane istniejących firm i osób prowadzących działalność gospodarczą, które wyraziły na to indywidualną zgodę.
2021-04-17 18:33 #41.6 for 3.227.235.183 @ec2-3-227-235-183.compute-1.amazonaws.com