Druczek

Opis aplikacji Pakiety Referencje Zamów! Pobierz    

×Zamówienie

Pomoc techniczna

Rozszerzona pomoc telefoniczna udzielana jest posiadaczom aktywnej usługi Abonament Serwisowy.

Trzy kroki do uzyskania pomocy:
1. upewnij się, że posiadasz nowy Pakiet JZK 365
2. pobierz aktualizację » zobacz jak
3. odszukaj zagadnienie » w Bazie Wiedzy

Numery telefonów znajdziesz na końcu poniższego tekstu.

Pomoc techniczna - częste pytania

46 Czy mogę przesłać uwagi do programu albo życzenie zmian?

Informacja zwrotna od użytkowników jest dla nas bardzo ważna. Możesz przesłać zgłoszenie bezpośrednio z programu. Nie możemy obiecać, że Twoje uwagi zostaną uwzględnione.

47 Czy dane przechowywane są na moim komputerze, czy u Was?

Dane są przechowywane zawsze na Twoim komputerze. Nie świadczymy usługi przechowywania bieżących danych ani kopii zapasowych.

48 Czy powinienem wykonywać kopie zapasowe?

Tak, jest to podstawowy obowiązek użytkownika. Zalecamy wykonanie kopii zapasowej na koniec każdego dnia. Szczegółowe instrukcje znajdziesz w Bazie Wiedzy na www.jzk.pl.

49 Co zrobić, jeśli wystąpiła awaria?

Jeśli coś działa nieprawidłowo, w szczególności jeśli problem dotyczy danych w programie, natychmiast przerwij pracę i skontaktuj się naszym BOK. Kontynuowanie pracy w stanie awarii może doprowadzić do uszkodzenia albo utraty części lub całości danych.

50 Czy możecie mi doradzić w sprawach podatkowych?

Nie, nie możemy świadczyć usługi doradztwa podatkowego. Wszelkie informacje przekazywane przez nas są wyłącznie zaleceniem odnośnie prawidłowej pracy w programie. Skorzystaj z doradztwa podatkowego osób do tego upoważnionych.

51 Czy możecie za mnie wysłać plik JPK?

Nie możemy świadczyć usługi reprezentacji podatkowej. Musisz to wykonać samodzielnie albo skorzystać z doradztwa podatkowego osób do tego upoważnionych.

52 Czy możecie pomóc w razie kontroli?

Nie, nie możemy świadczyć wsparcia i doradztwa w razie kontroli podatkowej. Skorzystaj z doradztwa podatkowego osób do tego upoważnionych.

53 Czy możecie do mnie przyjechać?

Niestety, nie możemy świadczyć obsługi osobistej. Pomoc techniczna udzielana jest wyłącznie przez telefon albo pocztą elektroniczną.

54 Czy możecie skonfigurować mój sprzęt?

Niestety, nie możemy świadczyć obsługi innej niż dotyczącej naszego własnego oprogramowania.

55 Czy możecie się połączyć ze mną przez pulpit zdalny albo inny program?

Niestety, nie możemy świadczyć tego rodzaju usług.

56 Czy pomoc techniczna jest darmowa?

Pomoc techniczna jest darmowa wyłącznie dla użytkowników posiadających licencję, z ograniczeniem do jednego zdarzenia w miesiącu albo trzech zdarzeń w trakcie całej umowy. Przed skorzystaniem z pomocy upewnij się, że temat nie został ujęty w Bazie Wiedzy.

57 Czy mogę dopłacić za szerszy zakres pomocy?

Tak, jest możliwość wykupienia dodatkowej obsługi i pomocy za pomocą abonamentu serwisowego. Cena tej usługi zależy od licencji i dodatkowych warunków.

58 Czy możecie pomóc ze starszą wersją programu?

Niestety, nie możemy świadczyć obsługi dla starszych wersji programu. Warunkiem skorzystania z pomocy jest posiadanie najnowszej wersji programu.

59 Czy przygotujecie poprawkę albo nową wersję programu na moje zlecenie?

Niestety, nie możemy świadczyć tego rodzaju usługi. Bieżące zgłoszenia bierzemy pod uwagę na przyszłość, ale nie możemy obiecać spełnienia indywidualnych potrzeb.

60 Czy lepszy jest laptop, czy komputer stacjonarny?

Program jest przeznaczony do pracy na typowym komputerze stacjonarnym, ze stałym stabilnym zasilaniem i stałym internetem. Jeśli są awarie zasilania, internet przerywa, bateria się rozładowuje albo laptop się przegrzewa, mogą być problemy.

61 Czy mogę używać programu w starej wersji Windows?

Program jest przeznaczony dla Windows w wersji bieżącej ze wszystkimi aktualizacjami. Część funkcji wymaganych przez program jest dostępna w systemie operacyjnym dopiero od konkretnej wersji. Sprawdź w wymaganiach technicznych wymaganą wersję Windows.

62 Czy mogę używać programu na nietypowym ekranie?

Program jest przeznaczony do pracy na typowym ekranie z fizyczną rozdzielczością. Jeśli używasz technik zmieniających rozdzielczość albo widoczność (high-dpi, powiększone czcionki, lupa, narrator), część funkcji może nie działać prawidłowo.

63 Czy mogę używać programu na nietypowym dysku?

Program jest przeznaczony do pracy z lokalnym dyskiem twardym, najlepiej SSD. Dyski chmurowe, zewnętrzne, dyski sieciowe NAS itp. mogą w każdej chwili zostać odłączone. To nie daje stabilności ani bezpieczeństwa danych.

64 Czy mogę pracować w trybie ciągłym?

Program nie jest przystosowany do pracy w trybie ciągłym, na przykład w całodobowej recepcji albo w tzw. kiosku. Po zakończeniu czynności zamknij program. Uruchom go ponownie, gdy będzie Ci potrzebny.

Wsparcie telefoniczne

Jeśli nie znalazłeś rozwiązania swojego problemu zgodnie z powyższymi instrukcjami, możesz skorzystać z rozszerzonej pomocy telefonicznej.

Usługa jest świadczona w ograniczonym zakresie. Jeśli nie posiadasz abonamentu serwisowego, usługa może być płatna.

Wsparciem jest objęte wyłącznie aktualny Pakiet JZK 365.

Numery telefonów

Numery telefonów czynne od poniedziałku do piątku od 8 do 18:

885 041 365
885 042 365
885 043 365

Więcej informacji znajdziesz w licencji ramowej.

Masz inne pytanie? Skontaktuj się z nami.